as a child I knew that the stars could only get brighter

Nu har jag inte gjort vad jag ska igen, hihihihi.

Jag vill ha en fågel när jag flyttar, fast han får gärna vara stum eller väldigt tyst av sig. Fast helst av allt ska han vara min kompis. Så han får ifs låta lite, kanske dra några skämt om han känner för det. Ska lära han knack knack skämt. Som inte makar no sense alls. Så ska han sitta på min axel när jag lagar mat och säga till när jag kryddar fel och självklart ska han dansa med mig.

På riktigt, ska skaffa mig en fågel till kompis! Snäll ska han va mot mina andra kompisar också såklart, fast inte alla. Han får hata någon, sådär för nöjes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0