and you're going your own way

Är så glad. Vet inte alls hur jag ska beskriva hur ja, ska man säga stolt över mig själv? Nej, jag känner mig belåten med mig själv, eller nej det känns som jag fått bekräftelse på att jag verkligen kan göra det jag tycker om att göra. Jag kan skriva. Mrs Barber sa i för sig redan i USA riktigt fina ord om hur jag använde ord, språk och allt det där men nu känns det ännu mer.

När jag skickade in dikten tänkte jag, ja den är väl bra men jag tvivlade till och med på att delta, för jag vinner ju aldrig nåt. Det känns bra nu. Riktigt jävla bra.

School is out! Och ikväll blir det fest som fan!
(nu får jag börja meningar med och, för proffs gör det.(är inget proffs men ni fattar jajaja hihiiihihihih))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0