who am I to feel so free?

Tvättade pappas gamla bil, som nu är up and running again, nästan. Kände mig ju otroligt sexig där med tvättsvampen och vattenslangen, speciellt när samma moppepojke kör förbi cirka fem-sex gånger. Trött på moppisarna! Är helt slut i benen efter allt cyklande på jobbet, var på b-hallen tre gånger!

Nu går jag igenom usa bilder för att minnas hur jag såg ut som blond, men fy, det är depprimerande. Önskar lite jag kunde åka tillbaka nu, har så mycket bättre självförtroende nu, (vet inte hur sant det är egentligen dock, mådde så jävla bra där i Ukiah ändå, lr?) skulle vågat så mycket mer. Bilder som jag tidigare tyckt varit fula men sparat på grund av minnet av dem är så mycket skönare och finare nu. Skulle kunna skriva flera A4n av hur att titta på bilderna får mig att må.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0