there's plenty of fish in the sea, so don't settle until you find a fucking mermaid

Så mycket spänning i huset när både bror och brorson är här. Vem ska lyckas sno den sista glassen? Så blev jag mutad. Här får du en glass Jennie, säger brorsan och jag tackar. Sedan frågar han om jag kan hjälpa han fixa hans dator. Såklart!

Fick min svarta klänning idag, skön som fan! Och är lite overexcited över att jag fick jobb på Emmabodafestivalen, men ska jag verkligen tacka ja? Ut och in på garderoben, vad ska jag ta med mig på festival den här gången? Så är det tre veckor kvar. Blir att sätta mig vid symaskinen till kvällen och spanskaplugg måste genomföras!

Igår blev det lillördag en dag för tidigt. Ganska dåigt av mig, men att det brann i Elins mun var värt att uppleva. Drack knappt men kände mig lite snurrig ändå, kanske för att jag fortfarande tar smärtstillande för munnen min. Vi spelade lite fia med knuff (drickspel) och grabbarna körde bil.. på datorn. Vi som skulle arbeta på vårt projektarbete..


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fa-an vad grymt med jobb på en festival sådär. :D Klart du ska dit!

2011-07-06 @ 22:02:06
URL: http://exchangestudeent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0