new work

Jobbade hela tio timmar igår. Det var "lite" kris och jag fick hoppa in som vikarie, utan någon direkt introduktion alls. Mina ben känns som gele och jag vill bara ramla omkull, sängen idag tack, men ska dock iväg och jobba.. Bara två dagar kvar! Fick även erbjudandet att bli anställd som sommarvikarie, men nu när jag tänkt om lite till tänker jag tacka nej. Är väl medveten om att jag kommer ångra mig i fattiga tider, men pengar är inte det viktigaste nu. Efter Emmaboda är det bara tre veckors sommarlov kvar och jag måste prioritera mig själv. Måste även ta igen spanskan och åka ner till Oskarshamn för att träffa både härligaste Erik och finfina mormor!

Emmaboda kommer bli så fett! Lyssnar endast på jj's mixtape känns det som, låtarna som förmodligen inte ens kommer spelas.

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra tänkt ändå Jennie! :)

2011-07-21 @ 13:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0